Saturday, February 13, 2010

New Year Card from a friend. translated from English

A postcard from a friend
13 February 2010
I received your sad New Year’s card. You wrote that you would die in two years. I was surprised, but I agreed with your feeling. We are old. We have spent exciting long lives. I also have aches in many parts of my body. However, I don’t go to hospital. So I will not find any serious sickness. I hope you can get peaceful days this year.

22。2。13

友人からの はがき

私は悲しい年賀状 を受け取った。あなたはあと 2年しか生きられないと書いた。

私は驚いたが、あなたの感情には同情します。 私たちは としをとっています。
私たちは 長くておもしろい人生を過ごした。 私も多くの部分に痛みを感じる。
ただし、私は病院に行かない。 だから、病気が見つからない。
今年が あなたにとりいい年でありますように。

No comments: