Friday, August 30, 2013

Seeing double


English translation follows


8月30日 日記 代役

あなたは 幽霊を 信じますか。

私は 神 を 信じられない。しかし いろいろ 目に見えないエネルギー の存在を感じます。

月曜日、 私の命が変化した時、 私の代役 を 見ました。 これは非常に近かった。これは 何 だどう と 私は 思った。

短い 時間 に それ を 感じた。

「体の外」 の経験のことを よく 耳にしていました。ときどき  自分の代役 が いるのを感じます。
何時も 気持ちが いいです。

月曜日の代役の存在は 非常に強く感じた。
ENGLISH TRANSLATION
30 August 2013  Diary:  Double
Do you believe in ghosts?
I do not believe in god.  But I  feel various invisible energies.


Monday, as my life changed, I saw my double.  This apparition was very close.  What was it, I wondered, startled.
The feeling lasted a short time.
I have heard of “Out of the body” experiences and sometimes felt them myself.  They always feel pleasant.
Monday, the experience of this double was very strong.


No comments: